KAS YRA KAUNO KARTŲ NAMAI?
| Kauno Kart namai – tai vieta kurioje nuolat gyvena seneliai (40 vietų) ir laikinai gyvena mamos su savo vaikais (11 vietų), dar yra Pagyvenusių žmonių dienos centras (25 vietos). | ![]() |
MES GALIME JUMS PADĖTI, JEIGU:
- Jūs esate senas ir ligotas;
- Jūs esate sunkumų turinti mama;.
- Jūs esate pagyvenęs ir norite bendrauti.
![]() |
![]() |
SENELIŲ GLOBOS PADALINYS
PAGALBA JUMS
![]() |
Darbuotojai seneliams padės:
|
KĄ JŪS VEIKSITE?
![]() |
|
![]() |
PAGALBOS ŠEIMAI PADALINYS
Pagalbos galite kreiptis, jeigu esate:
- besilaukianti moteris;
- motina su vaikais iki 3 metų ir jums sunku tvarkytis;
- motina su vaikais iki 3 metų patyrusi smurtą.
PAGALBA JUMS
Darbuotojai motinai ir vaikui padės:
|
![]() |
KĄ JŪS VEIKSITE
![]() |
|
PAGYVENUSIŲ ŽONIŲ DIENOS CENTRAS
KĄ JŪS VEIKSITE?
![]() |
|
![]() |
KAS YRA Kauno kartų namų VADOVAS?
Kauno kartų namų direktorė yra Ilona Veronika Klimantavičienė.
KOKS MŪSŲ ADRESAS?
Sąjungos aikštė 13 A, LT-48374, Kaunas
Telefonas (0-37) 363546
KADA MES DIRBAME?
Pirmadienį, antradienį, trečiadienį ir ketvirtadienį mes dirbame nuo 8 valandos iki 17 valandos.
Penktadienį mes dirbame nuo 8 valandos iki 15:45 valandos.
Pietaujame nuo 12:00 iki 12:45 valandos.
Jeigu yra diena prieš šventę, mes dirbame trumpiau. Tada dirbame 1 valanda mažiau.
Du darbuotojai dirba per visą naktį iki ryto. Niekada neliksite vienas.
JEIGU JUMS REIKIA PAGALBOS IR TURITE KLAUSIMŲ JŪS GALITE:
☏ Skambinti telefonu (0-37) 363546
@ Atsiųsti elektroninį laišką info@kartunamai.lt
Parašyti mums į „Facebook“ paskyrą Kauno Kartų Namai









